HTML

Mindenki Idióta

Mindenki idióta - vélemények a nagyvilágról. Néhány kritikus világszemléletű fiatal véleménye a világ apró dolgairól, kezdve attól, hogy képesek terpeszkedni az emberek a metrón, egészen addig, hogy miféle őrültségekbe képesek egyesek belevágni, mindenféle átgondolás nélkül. A trágárságot mellőzzük, a kritikát igyekszünk építő jellegűre fogni. És lehet, hogy néha nagyon úgy fog tűnni: Bagoly mondja... de a bagoly legalább kimondja...

Friss topikok

Linkblog

2010.04.19. 12:11 Gala

"Normális vagyok, megmondták a hangok is!" - Bevezető

Hát, ismét itt. Rég írtam már ide. Őszintén megvallom, sokáig nem volt olyan egetrengető problémám, amit ne írtam volna már le, vagy épp olyan természetű volt, amiről kicsit "nehéz" így írni. Most viszont találkoztam eggyel, aminek következtében "megvilágosodtam".

"Normális vagyok, megmondták a hangok is" címmel indítok egy újabb cikksorozatot, amik, bár különböző irányokat és témákat dolgozhatnak fel, mind összefüggenek egyvalamiben: mindegyik jelenség rosszul van kezelve, a "normális" emberek úgy tesznek, mintha ezek nem lennének normális dolgok, mintha azok az emberek, akik eltérnek a "normális" emberektől, nem lennének normálisak. Pedig a legtöbb esetben ez pont fordítva van. Én már csak tudom. Rengeteget tapasztaltam, de mostanság jutottam el ennek ilyen szintű felismeréséig.

Fontosnak tartom itt megjegyezni, hogy ami itt is felbukkant, a többi cikkben is fel fog: A "normális" szót ízért írom itt idézőjelbe, mert szerintem azok az emberek, akiket ezzel a kifejezéssel írok le, egyrészt nem feltétlen normálisak, hisz egy részük legalábbis mindenképpen a totális átlagidióta kategóriába sorolható (főleg begyepesedett gondolkodással), másrészt, ezek "csupán" azok az emberek, akiket a társadalom normálisnak mond, tehát az aktuálisan kitárgyalt "problémával" nem rendelkeznek, sőt, a legtöbben esetleg el is ítélik azokat, akik viszont "problémások". Vagy egyszerűen csak hülyének bélyegzik őket.

A "problémás" ez esetben szintén idézőjeles, hisz a legtöbb helyzet valójában nem probléma, teljesen normális dolog és jelenség, csak épp a "normális" emberek problémásnak mondják azt, aki ilyen, esetleg elnyomják, hülyének bélyegzik, és megnehezítik, megkeserítik az életét azzal, hogy olyasmit várnak el tőle, amit alapvető lénye miatt nem képesek megtenni. Persze, az ilyen "nem képes rá" dolgokra mindig azt fogják rá, hogy "biztos csak lusta, nem akarja, így próbál meg kibújni a feladat alól", stb... holott csupán eleve hülyeségek ezek az elvárások, mert miért másszon a ló a fára, ha patája van, és amúgy sincs semmi azon a fán, ami kellene neki?

Lesz szó diszlexiáról, balkezességről, baglyokról és pacsirtákról, és bármiről, ami még menet közben eszembe jut. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkiidiota.blog.hu/api/trackback/id/tr951933947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása