HTML

Mindenki Idióta

Mindenki idióta - vélemények a nagyvilágról. Néhány kritikus világszemléletű fiatal véleménye a világ apró dolgairól, kezdve attól, hogy képesek terpeszkedni az emberek a metrón, egészen addig, hogy miféle őrültségekbe képesek egyesek belevágni, mindenféle átgondolás nélkül. A trágárságot mellőzzük, a kritikát igyekszünk építő jellegűre fogni. És lehet, hogy néha nagyon úgy fog tűnni: Bagoly mondja... de a bagoly legalább kimondja...

Friss topikok

Linkblog

2012.03.22. 01:14 Gala

Zseniális illusztrációk a cikkekhez

Hát, bocs mindenkitől, de nem találtam jobb címet ehhez. Természetesen ironikusan kell érteni a dolgot, s talán rövid is leszek, ezt a kis írást ugyanis egy szemkikaparásos morgás miatt álmodtam meg, és most úgy döntöttem, klaviatúrára vetem.

Az egész történet természetesen azzal kezdődött, hogy tavasz közeledtével megszaporodtak a pókok a lakásban. Ami engem illet, én ilyen hangulatfüggő arachnofóbiás vagyok. Azaz: ha épp olyan a kedvem, akkor megtűröm őket (vagy ha épp olyan a pók), de ha szarul vagyok, akkor hisztérikusan csapkodok a papuccsal, pláne, ha közelítenek. Persze, rám egyik se másszon, mert addig élhetett, az tény. Tudni kell, hogy a konyhaablakban (elrejtve az ott tárolt dolgok mögött) lakozik egy pókocska, akit megtűrök, már jó ideje nem takarítottam ki onnan, sőt, lehet, hogy azóta már el is költözött. Őt viszont bírom, tök jó fej, mindig elkapja a legyeket, kész éléskamrát pakolt az ablak sarkába :D Ám ha meglátom ezt a ronda sárgásbarna jellegű mizéket rohangálni a falon, na, akkor mázli, hogy nincs itthon lángszóró, mert előkapnám.

Na jó, de hogy jön ide az emberi idiotizmus?

A válasz egyszerű: ha valami bajom van, azt meg akarom oldani. Épp ezért úgy döntöttem, hogy utánaolvasok a témának kicsit. Na, és vajon mi az első forrás, amelyik kéznél is van 0-24, és talán még értelmet is találok rajta? Hát persze, hogy az internet! És akkor az egyszeri fóbiás úgy hiszi, az majd segít.
És rákeres az arachnofóbiára.
És talál egy cikket, ami ezzel foglalkozik, és talán segíthet is rájönni a miértekre.
És megnyitja.
És a következő pillanatban a szemei elé tárul félelmének legnagyobb tárgya, egy gyönyörű, méretes, extra közeli illusztráció formájában.

Most komolyan. Ki az az idióta, aki egy fóbiával, magyarul ok nélküli félelemmel foglalkozó cikkbe oda teszi illusztrációnak a félelem tárgyát? A tériszonyról szóló cikkben meg biztos egy magas épületről nyíló kilátás van ott.
Igazából... úgy gondolom, hogy ezeket a cikkeket nagyrészt az érintettek olvassák. Oké, értem én, hogy kell egy illusztráció a cikkhez, mert ez a divat, és kép nélkül túl uncsi, egysíkú és száraz lenne a szöveg, de könyörgöm! Mit gondolnak, hogy fogja elolvasni a cikket az, aki veszettül retteg attól, amit azon a képen lát, és még csak ki sem tudja takarni semmivel, hacsak rá nem tenyerel a monitorra? Valahogy... ismét úgy éreztem, hogy a logika az emberiség nagy része számára túlzottan luxus, és fárasztó, meg egyébként is.

Vagy csak én vagyok ilyen eszméletlenül elfuserált balkezes, aki annyira máshogy gondolkodik, mint a népesség, és annyira képtelen felfogni a "normális emberi logikát", hogy inkább a Marson lenne a helye. Bár... Tükörországgal talán jobban járnék...

Szólj hozzá!

Címkék: fóbia illusztráció


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkiidiota.blog.hu/api/trackback/id/tr174332035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása