HTML

Mindenki Idióta

Mindenki idióta - vélemények a nagyvilágról. Néhány kritikus világszemléletű fiatal véleménye a világ apró dolgairól, kezdve attól, hogy képesek terpeszkedni az emberek a metrón, egészen addig, hogy miféle őrültségekbe képesek egyesek belevágni, mindenféle átgondolás nélkül. A trágárságot mellőzzük, a kritikát igyekszünk építő jellegűre fogni. És lehet, hogy néha nagyon úgy fog tűnni: Bagoly mondja... de a bagoly legalább kimondja...

Friss topikok

Linkblog

2011.08.28. 12:18 Gala

Csillagfényben - Bereczki Zoltán

Úgy döntöttem, az első bejegyzés egy nagyon pozitív példa legyen, ráadásul kicsiny országunkból választva. Ő Bereczki Zoltán. Aki valamilyen csoda folytán nem tudná, kiről van szó:

http://www.bereczkizoltan.hu/

Azt hiszem, ennél a honlapnál jobban én sem tudnám elmondani, ki is ő. Mielőtt pedig a rajongótársaim megköveznének, leszögezném, hogy ez az a fajta bejegyzés lesz, ahol nem a szóban forgó személyt nevezem "idiótának" :)

Természetesen most is kaptam egy "Égi jelet", ugyanis reagáltak egy megjegyzésemre a Youtube-n található "Kerek egész" c. dalnak a klipjénél, pedig néhány napja már nagyon írhatnékom volt Zoliról. Ezek után úgy döntöttem, most leülök, és megmondom a magamét, ahogy szoktam ^^

A kezdetek (mármint az enyéim, Zolival kapcsolatban)

Bereczki Zoltánnal legelőször a "Száz év" c. számán keresztül "találkoztam", még középiskolás voltam, amikor elkezdték játszani a zenecsatornák. Egy picit már akkor "beleszerettem", amit igazából nem a szokásos módon kell értelmezni, hanem úgy, hogy imádtam a hangját, a megjelenését, és úgy egyébként, szóval nagyon megszerettem azt az új énekest, és nagyon sajnáltam, hogy több számot valahogy nem játszottak tőle. Aztán lassan feledésbe merült kicsit az egész, mivel az élet ment tovább. És akkor jött a Rómeó és Júlia musical, és persze, Mercutio, akiről később tudtam meg, hogy Zoli játszotta a szerepet. Sajnos, a darabot azóta sem láttam, nem tudtunk elmenni rá, de gyakran hallgattam a zenéjét, és nagyon tetszett Mercutio hangja. Majd "véletlenül" megtaláltam, ki játszotta a szerepet, és hopp, nézzenek oda, hát ez az a srác, aki azt a számot írta, ami nekem régen mennyire tetszett! :) Ahogy ezt összeraktam, egyre inkább felfigyeltem Zolira, és egyre nagyobb rajongójává váltam, pedig nem vagyok egy sikítozva-sírva ájuldozós típus.

Aztán természetesen sokat hallgattam, már ahol tudtam, és életem egyik nagy álma teljesült félig-meddig, amikor megvettem az Operett Színház Musical Karaoke DVD-jét, ahol egy duettben Elisabeth szerepében énekelhettem Zolival ^^ (Elisabeth ráadásul nagy kedvencem, Sisi maga az életben is az, a Musicalt imádom, ráadásul Zoli játszotta Ferenc Józsefet, és gyönyörű duettet énekelnek benne Sisivel.) Természetesen azért csak félig, mert ez felvételről ment, és nem élőben, de hát ne legyünk túl nagyravágyóak. ;)

A Jelen

Mostanság szerencsére egyre többször bukkan fel Bereczki Zoltán neve a médiában is. Nem, nem a bulvárlapokban, mivel nem az a típus, akiről érdemes lenne írni a szennylapokban. Ám tehetséges, jóképű, zseniálisan táncol, fantasztikus a hangja, és a mosolya is imádni való. Egyszerűen az a fajta előadó, aki bármibe vág bele, abból csak jó születik, nekem legalábbis tuti tetszeni fog, emellett pedig öröm hallani arról, hogy milyen szép családja van, és a többi. Példaértékűnek tartom őt magát, a viselkedését, a dolgokhoz való hozzáállását is, minden megvan benne, amitől én azt mondom, hogy egy valódi Sztárnak tartom. Egy olyan hírességnek, aki úgy ragyog, mint a csillagok az égen. :)

Az idióták

Két példát tudnék most elsősorban felhozni, amitől tépem a hajam. Na, nem azért, mert Zoli csinált volna valamit, hanem az emberi hozzáállás miatt.
1. Ez konkrétan a legújabb, rádiókban is játszott számához, a Kerek Egészhez fűződik. A szám maga feldolgozás ugyan, de nekem tetszik, jól sikerült, és tudomásom szerint teljesen hivatalos, tehát nem lopta. A videoklipjében viszont szerepelt egy "Béci" néven emlegetett idióta, amiről halványlila gőzöm sem lett volna, ha nem olvasom el a videoklip Youtube-ra feltöltött verziójának commentjeit. Mint onnan megtudtam, ezt a "Béci" nevezetű valaki a legújabb VV egyik szereplője volt (ha ők mondják, én nem néztem), a népek egyik fele szerint hű de hatalmas nagy arc, és mekkora tehetség (ez most komoly?) a másik szerint meg mekkora szemétségeket művelt (ismétlem: ha ők mondják...)
Nos... ez nem is lenne gond, mármint hogy az, hogy egy ilyen akárki is táncol a klipben, biztos tehetséges és megérdemli, ha oda került (vagy van pár jó ismerőse), ami viszont felháborító, az az, hogy a hozzászólások nagyobb része szól arról, hogy "Jééé, az ott a Béci" (szigorúan "a" névelővel), meg "hú, de imádom a Bécit!", majd jönnek ezekre a "fújfúj, Béci" reakciók, és a viták arról, hogy ki milyen szemét volt a VV-ben. Az a kevés ember meg, aki nem "a Béci" miatt nézi a videoklipet, hanem azért, mert Bereczki Zoltán énekli, annak a hozzászólása teljesen eltűnik a VV viták között. Kérdem én: Azt érdemli egy ilyen tehetséges ember, hogy a klipjével kapcsolatban nagyobb téma legyen "a Béci", mint ő? Szerintem nem, és engem kifejezetten felháborít a sok idióta, aki előtt már húszezren elmondták, hogy "igen, az ott a Béci, de ne commentelj már arról, hogy mennyire szereted őt, mert itt Zoli a lényeg", mégis leírja, hogy hú de szereti, és újra és újra elindítják a szokásos vitát.
2. A másik dolog ez a Nagy Duett című műsor volt. Igaz, nem néztem rendszeresen, csak amikor épp eszembe jutott, hogy "ja, tényleg!" Ám amikor épp láttam, hát szívesen néztem meg Zoli előadásait, és örültem, hogy láthattam. Megbeszéltük a Húgommal is, hogy egyszerűen ő a legjobb, és ha nem az ő párosa nyerne, az bunda, mivel ő is jó volt, és Peller Mariann is egész jól alakított vele. Aztán pont azt kaptam el, amikor kiesési sorrendben mutatták be a párosokat, és meglepetten tapasztaltam, hogy a második helyre kerültek. Ledöbbentem, és nagyokat pislogtam, értetlenkedtem. Aztán megtudtam, hogy az első helyezett Caramel lett. És akkor hirtelen minden kirakó a helyére került. tudtam jól, miért lett Zoli "csak" a második, és szintén felháborított. Caramelt ugyanis sosem bírtam. Már akkor sem, amikor "felfedezték". Persze, jó hangja van, szép dalokat tud írni, de az énekstílusától a falra mászom. Legyen szó a "Lé-hé-hélekdonor" címszó alatt futó merényletről, vagy a tehetségkutatóműsorban bármilyen előadásáról, egyszerűen nem tud hangsúlyozni és pont. Annyira magyartalanul énekel, annyira idétlenül nyomja meg azokat a szótagokat, amit egy szép magyar nyelvet beszélő ember sosem tenne (az első szótagon van itt a hangsúly és nem az utolsó előttin), ráadásul még a zene ritmusa is máshová kívánná azt a hangsúlyt, és ez tönkreteszi az egészet.
Ám az csak egy dolog, hogy én magam nem bírom a fickó énekstílusát, és a hajamat tépem tőle. Ám azt hiszem, egy ilyen tehetséges művész, mint Zoli összehasonlíthatatlan egy olyan tehetségkutatóval felfedezett, agyonsztárolt alakkal, mint Caramel. Számomra elég egyértelműen a sztárolás és az "ő a kis kedvenc" győzött a tehetség ellen, ez pedig nagyon elszomorít.

Emberek! Mikor nyitjuk már ki a szemünket végre, és vesszük észre, ki az, akire érdemes lenne figyelni, akivel érdemes lenne foglalkozni, ahelyett, hogy valamiféle VV-ben meg tehetségkutatókban felfedezett celebeket "sztárolnánk? Miért nem foglalkozunk eleget azokkal a tehetségekkel, akik megérdemlik?

Gondolkozzunk el ezen egy kicsit. Én pedig azon gondolkozom el, kiről is írjak a következő bejegyzésben. Zolinak pedig csak annyit üzenek (már ha valaha is elolvassa ezt): Csak így tovább! És persze, sok boldogságot és nagy szeretetet a családnak! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkiidiota.blog.hu/api/trackback/id/tr733185284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása